måndag 4 mars 2013

Sunny Sunday...

I söndags så vaknade vi och gjorde fruktsallad till frukost, vilket var Yummy! Sen så slappade vi lite tills klockan var halv tolv, då vi bestämde oss för att åka till en pulkabacke och ta fika där ;) Så vi packade en termos med varm choklad, och tog med fyra muffins och några riskakor. Vi åkte nerför pulkabacken flera gånger och de flesta gångerna åkte jag baklänges :( Sedan gick vi till en backe några meter bort där vi filmade varran när vi åkte ner ;) En gång när jag åkte ner gick en dam förbi och sa "Det var nära." jag fattade ingenting och sa "Tack?". Då sa hon "Stolpen, lyxstolpen". "Aha..." sa jag lite förstummad. Sen gick hon iväg och jag och Alva fnissade :) Efter det tog vi fika och gick hem. Hemma lekte vi lite och höll på innan jag började packa ihop mina saker och alva tog på sig fotbollskläderna. Vi åkte till fotbollen och jag han se en dryg kvart av matchen, och de ledde med 4-1 :D På flygplatsen satt jag och spelade lite på min mobil innan det var dags att åka :( På planet åt jag en chokladmuffin, som de bjöd på! När jag kom hem tittade jag på "Kontoret" innan jag packade upp och gick och la mig!
Tack för den goa helgen Alva, Axel, Johan och Paulina ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar