måndag 4 mars 2013

Shopping Saturday!

I lördags (saturday) åkte jag, alva, paulina och johan till täby centrum. Först gick jag och alva in på Hollister, där musiken var jättehög, man kunde knappt höra vad man själv sa! Där köpte jag och alva var sin likadan parfym, jag använder inte parfym och det är parfymförbud på vår skola, men den luktade så gott att jag inte kunde motstå den ;) Där köpte jag också ett mörkblått linne med gröna och vita palmer på, men det var för stort så när jag åker till min farmor på påsk ska jag be henne sy upp det. Sen gick vi på McDonalds och tog lunch, jag tog två cheeseburgare och en cola. Efter det gick vi till cubus och jag köpte:

En röd tröja:
Basic ls stripe

En svart tröja:
Long sleeve stripe

En sånhär skjorta, fast med kortare armar:
Fiona chiffon blouse
'
Efter det gick vi in på glitter där vi tittade på lite olika saker, men hittade inget speciellt :( Sen gick vi in på Kappahl och tittade omkring, Alva såg en cool tröja hon tänkte köpa, men hon ångrade sig. Därefter köpte vi istället var sitt coca cola läppsyl:

Sedan gick vi in på H&M (Det här är ett superstort köpcentrum!) och där tänkte Alva köpa två slingerlinnen, men det var för lång kö så hon köpte dem inte :( Vi gick sedan till Paulina och Johan som satt och åt lunch, mittemot Kappahl. Jag och Alva gick efter en stund till ett Café som hette "Chillbox" där det fanns frusen yoghurt. Där fick man ur en maskin välja vad man ville ha för smak på yoghurten, jag valde choklad, och tog alldeles för mycket! Efter det fick man välja topping, gummibjörnar, nutella, jordgubbar m.m. Det blev 46 kronor! Men det var iallafall suupergott!!! Vi gick efter det till Ur&penn och jag köpte ett par vita örhängen, och sedan köpte jag och Alva varsina döskalleörhängen ;) Därefter gick vi och köpte godis, Alva bjöd! Tack, om du läser det här :) Tack mormor för brevet, om du läser det här :)
På kvällen tittade vi på Melodifestivalen och Anton Ewall (?) gick vidare till final! Yes! Sen spelade vi lite ice cream jump mot varandra innan vi somnade efter ett Bert avsnitt :)
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar