lördag 9 mars 2013

Melodifestivalen ;)

Vem hejar ni på i melodifestivalen? Jag hejar iallafall på Anton Ewald, med "Begging" :D

Har ni också det så att första gången ni hör en låt så är den "okej" och andra elr tredje gången ni hör den så älskar ni den? Så är det för mig iallafall ;)

De som är i finalen (ifall ni inte tittat) är Ulrik munther, David lindgren, Yohio, Anton ewald, Sean bana, Robin stjernberg, Ralf gyllenhammar, Louis hoffsten, State of drama och Ravaillacz. Det var väl alla? Kommentera om jag missat någon ;)

P.S jag ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen...

Vi hörs... Senare? :)

2 kommentarer:

  1. jag håller på någon annan men anton är förstås snyggast :-) men det blir jag - mamma!- som vinner, fikat!!! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tro vad du vill men jag vinner vadet ;)

      Radera